luni, 22 martie 2010

RAP(mi s-a aprins beculetu' din nou :D)


Sunt in bucatarie si cu toate astea nam felie
Da faratie n-am felie
Si o spun la modul ca n-am pe cineva care sa-mi zica mie
Frate chiar le ai in poezie
Si e bine sa o faci atata timp cat iti place tie
Da schimb iar subiectu si incep sa spun alta poveste
Si nu fac povesti triste fac doar povesti despre alta poveste
Inca o poveste incepe chiar acum
Ca sunt Nongratu si sunt la inceput de drum
Si acum continui sa iti spun altceva am 1 91
Si ma doare-n pula de tine si de toata familia ta
Da..nu te uita la mine asa oricum nu-mi pasa
Deci lasa-ma sami termin treaba mea
Si daca nu ma crezi pe cuvant asculta si de data asta
O sa dau pan-o sa mor eu cu asta-mi traiesc viata
Dar nu ma opresc
Pentru ca de fiecare data cand dau eu sunt pe pamant romanesc
Pamantul pe care au trait atati strabuni
Pamantu in care sunt ascusi destui nebuni
Si pamantul in care voi fi ascuns si eu si tu si alti păgani
Daca nu mai stii unde-am ramas
Vreau sa stii ca o fac sami placa mie deci nu stramba din nas
Sa mai stii ca eu nu tac si nu o fac pentru ca nu vreau sa-ti fac tie pe plac
Imi fac pe plac mie..deci cant aceasta poezie uite ce bine suna fratie
Uite-te la mine eu nu cant prin soapte
Eu vreau sa fac numai fapte ce le fac doar intr-o noapte
Exact cum scrie in carte daca nu ai parte de idei asa de tari
Fa ce fac si eu adica bea cu cocalari
Caute-te in buzunar de bani
Eu m-am cautat si n-am gasit nimic
Oare n-o sa-i am sau sunt eu prea mic
Tocmai de-asta scriu si ma complic
Sa nu ma complac in situatia in care sunt
De asta si cant sa nu fiu invins
Ca aia ne fac rau si il fac dinadins
Daca tu zici ca gresesc eu zic ca e omenesc
Si nu ma opresc sa gresesc fiinca greselile sunt bune
Ele sunt cele care te ajuta sa spui lucrurilor pe nume
Dar daca gresesti odata si gresesti din nou
Aceeasi gresala treaba e nasola
Si ajungi la concluzica ca esti doar un bou
Ew deasta tot gresec si cad fara sa ma murdaresc
Fiinca stiu sa-nvat din ele si au trecut zile multe fara ca sa am belele
Si i-a aminte ca in minte tot ce-ti intra sunt cuvinte
Pe care le-ntelegi cum vrei depinde doar de cine si ce bei..

::PACE;;

17 comentarii:

  1. . Imi place :) .. E .. diferit ;x . si din ce in ce mai bine :* . Peace out ~

    RăspundețiȘtergere
  2. Sami:Super tare,chiar mi-a placut (mai ai de lucrat,dar oricum e foarte bn)mai astept sa mai compui si alte versuri! Peace out!:)>-

    RăspundețiȘtergere
  3. e fain ce faci doar o stii si u :*. bafta in continuare:x suna bine.. .

    RăspundețiȘtergere
  4. Emi spune :> :bravo piticule, progresezi>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. heheee ^^ suuper dany :>

    bravo >:d<

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte tare omuleee>:D<:X


    sunt mandra de tine si ador ceea ce faci:x

    RăspundețiȘtergere
  7. ...Centimetru...23 martie 2010 la 21:39

    Felicitari man..Multa bafta cu piesa..:)si poate facem un feat ceva...deci gandeste-te la versuri si pentru mine:))=))..Pace!

    RăspundețiȘtergere
  8. elly::esti tare frattee.....chiar ai talent....si sper ca noua,colegii tai draguti de liceu;;) o sa ne dai biete pe gratis la concerte:D nu??

    RăspundețiȘtergere
  9. Danutz al nostruuu.....mt bafta in continuare...e bn...se vee ca ai talent j intregu;l nostru colectiv iti multumeste ca il imparti cu noi:P:))

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca peste 10 ani nu o sa iti cumpar volumul de poezii te mananc!

    RăspundețiȘtergere
  11. NU ai cum sami cumperi volumul de poezii..poate albumul;)

    RăspundețiȘtergere
  12. In sfarsit, hitul nr 1 house al anului 2010!! Ghici cum se numeste.

    Strofa 1:
    I love shaorma yesterday
    I love shaorma today
    I love shaorma tomorrow
    I love shaorma day after tomorrow
    I love shoarma in three days

    Refren:
    I love shaorma, shaorma, shaorma
    I love shaorma, shaorma, shaorma

    Strofa 2:
    I love shaorma, shaorma, shaorma
    Everybody loves shaorma

    Refren:
    I love shaorma, shaorma, shaorma
    I love shaorma, shaorma, shaorma

    Strofa 3:
    Ta, na, na, na, na
    Ta, na, na, na, na
    Ta, na, na, na, na


    Fin,
    L
    :)

    RăspundețiȘtergere
  13. P.S. E de porc blogspot-ul. Ma mir ca nu-ti cere si cnp-ul pentru a da un amarat de comentariu.

    L again

    RăspundețiȘtergere
  14. Laura...ce sa-i ceri:))

    Puteai sa lasi comm cu contu tau de wordpress:P

    RăspundețiȘtergere
  15. mi-am dat seama, nu-s handi. numai ca-mi cere o informatie de care eu habar n-am. sau mai pe scurt: am uitat-o. Si de fapt, nu vreau sa-mi fac reclama, ca altii. :)

    L

    RăspundețiȘtergere
  16. . 'Si ia aminte ca in minte tot ce-ti intra sunt cuvinte
    Pe care le-ntelegi cum vrei depinde doar de cine si ce bei..' GENIAL ?! absolut genial :x ..

    RăspundețiȘtergere