sâmbătă, 25 septembrie 2010

Nongratu-Chill pe melodie:))

La mine-n casa 2 prieteni 4-5
6 fete moama ce voinici
Putina bere si-un pahar de vin
Ceva de fumat azi nu ma mai abtin
Retin ce-am facut aseara
E un deja-vu ca sticla e goala?
Cine-i face plinu' treaba e nasoala
Eu ma duc afara la o tigara
Naturala,e mai buna si ma-ntinereste
Ea se-nveseleste cand rosteste ca ma iubeste
Si innebuneste cand cineva ii vesteste c-o sa plec departe
Stati ba linisti ca nu plec pe marte
Nu ca n-ar fi bine dar nu am pe cine
Sa iau cu mine si-as muri de plictiseala
Tre'sa ne distram ca e primavara
Prima oara cand o ardem chill pe melodie
Si e bine n-am nimic cu tine,n-am nimic cu nimeni

2 comentarii:

  1. :o cea mai tare inregistrare de pana acum !

    suuuuper danyyy ! (^_^) ~~~~

    bravo ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. oo frumos, chiar imi place:*, bafta in continuare. :x.

    RăspundețiȘtergere