luni, 4 octombrie 2010

De ce?

De ce io-s ala care vrea mereu mai mult
De ce nu ma multumesc cu ce am
Si de ce tot ce am avut am pierdut
De ce nu-mi place sa iau bani cu imprumut
Si de ce ma indragostesc de-o fata de la primul sarut
De ce mereu 60 de secunde inseamna un minut
Si totusi de ce toti ce vor bani nu-s multumiti cu marunt
De ce totul e pe dos adica crunt
Si de ce nu este totul cum ar trebui..ca la inceput
De ce multi se sinucid si ce vroiau sa faca ei oare
Te-ai intrebat vreodata asta stiu ca doare
De ce toti sunt de acord ca viata e grea
Cand defapt ea e usoara dar nu stiu cand sa-si bage pula-n ea
De ce toti in fata ma respecta si in spate ma vorbesc
O fi vreo secta??
Parca ar fi o competitie cand vezi ca si fratii vor sa-ti faca rau
Si o fac..cu repetitie
De ce nu exista nimeni sa opreasca astea?
Si de ce doar eu am ideea asta?
Pentru ca eu nu gandesc rational
Eu gandesc cum vreau..
De ce ma critici daca poti sa taci
Si de ce daca piesa e tare tu nu o placi
Dar stii ce poti schimba melodia
Si nu-mi cere calitate sonora cand fac muzica
Dar fac si bani ca sa-mi achit datoria

3 comentarii: