vineri, 6 noiembrie 2009

Asta e pentru cei ce n-au pistoale,dar au ganduri mari si criminale

Prima zi de scoala
15 septembrie...toamna
Copil imbracat la 4 ace plus catarama
In palma un buchet de flori...e pentru doamna.
Cum am intrat am vrut sa stiu,
Am vrut sa stiu ce vreau sa fiu
Deocamdata nu am aflat
Dar am aflat ce o sa fac
O sa scriu mereu ce vreau,ce simt
Si o sai urasc pe cei ce mint
Ezit...........
Dar nu prea mult
Si-ncep la fel ca voi sa mint
Ok imi place tara mea
Ok toti pliticieni tin la EA
Iar voua nu va place rima mea

Vam mai aratat o mica parte din ideile mele .Sper sa va placa...Pace...

6 comentarii:

  1. ... News ... :x ... Orice are un inceput ... Pace :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo Dañi ;x.Baftá in continuare.Toate bune.

    RăspundețiȘtergere
  3. Uhmm.. Mi te imaginez cantand'o in stilul lui Lil Wayne :D Suna bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo colegu'! Pe zi ce trece se vede ca iti dezvolti creatiile! Suna foarte bine si mi-ar placea sa o tii tot asa! Adrian

    RăspundețiȘtergere
  5. o sa'ti zic c ti'am zis si p mess :P

    esty talentat :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Politicienii iubesc romania cu japca
    La fel cum rapperi poarta invers sapca
    Politicienii cladesc buissnes centers inalte
    La fel cum grafferi tagheaza suprafete importante
    Cine-are tupeu tagheaza si pe scoala
    Oricum educatia nationala nu e o mare scofala.
    etc

    RăspundețiȘtergere