joi, 5 noiembrie 2009

doar niste rime de la mine pentru ci ce simt k mine

Crescut la periferie
o vreme am fost copil cuminte
vreme de care-mi aduc cu placere aminte.
acum io doar cu 2-3 cuvinte
iti mai descriu ce imi intra-n minte
si cei in inima romanului sau mai exact ce simte:
ce simtim noi nu e de bine...poate
-pt k e despre tine
tu esti corupt-stii asta bine
ew stiu k vreau sa vii cu mn
sa vezi cum e in tarisoara ta
aia in care a trait si maicata
aia in care va muri speranata mea(a romanului obisnuit)
tot aia de care uiti...cum p--a mea?

10 comentarii:

  1. nu fiti duri sunt primele mele rime:d

    RăspundețiȘtergere
  2. ... GG ... :* ... Keep up the good work :) .. Hugs and Kisses ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce daca sunt primele vresuri! Au iesit foarte bine. Sa stii ca ai un talent care ti-ar putea folosi mai tarziu! Bravo! Tine-o tot asa si mai vreau versuri!

    RăspundețiȘtergere
  4. asta d mai sus e de la Adrian...probleme de la identificare de aceea e cu anonim.

    RăspundețiȘtergere
  5. salut, si eu fac rap treci pe blogspotu meu si vezi-mi versurile, bafta faci treaba buna imi place, dar mai lucreaza la tehnica, asculti underground gen ldoc deliric vexxatu?

    RăspundețiȘtergere
  6. da frate asc am intr la tn pe blog da nu pot sa comm .dami id tau de mess
    ...peace...

    RăspundețiȘtergere
  7. Dur frate.dar adevarat,Bravo máh .Incet,incet o sa ajungi.
    Imi place sa fiu eu,Un om simplu.Imi place sa iti arat ca numi pasa dar sincer ma doare.Imi place cand iti zic ca nu mie dor dar sa´mi lipsesti.Imi place cand ma faci sa visez,Imi place chipul tau, Imi place ,momentu cand crezi in visele mele ,Imi place ca nu ai fite,Imi place felu tau de a fi,Imi place la tine tot..
    Pentru tine :).Asa mi´a venit.

    RăspundețiȘtergere
  8. deci...
    cole
    imi pl c scrie aici
    e truu bloguu :X
    si tine-o tot asa :X
    te-am pupat :*

    RăspundețiȘtergere