sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Niste versuri foarte adevarate-Cedry2k-Prejudecata de apoi


Observ ca inca ne este foarte greu sa convietuim.
la nici unul dintre noi nu ne ajunge doar sa supravietuim.
si inca ne stricam pentru o gramada de cacaturi pe care le suprapretuim!
te lauzi ca nu crezi, da' esti prea orb sa vezi lumina
si te bazezi ca ti s-a dat prin botez. Deci finule, crezi ce vrei,
da' vezi ca pana nu creezi nu-ti dau voie nici sa demolezi, vecinule!
ce vrei sa demonstrezi crestinule? constiintei degeaba-i ceri dovezi, cretinule.
Sau oi fi ba tu destept, da' cand ai sentimente grele
nu prea mai poti sa judeci drept.
N-am o problema cu cineva anume, am o problema cu raul din noi toti
tu nu...zi pe bune!
de ce o arzi de parca de abia ai iesit din padure?
oricine, oricat de singur ar fi pe lume
tre' sa-nvete ceva mai mult
decat doar sa se zbata si sa-ndure, sa se bata si sa fure.
da' daca te-ai nascut cu deficit sunt sanse mici sa mai fii fericit, nu?
atunci explica-mi unde a gresit un copil invatat de mic la furat si cersit
ca sa-si obtina orice ar fi ratia? si acum cativa ani, tu, bagabontul p***i
te plangeai la tovarasi ca-ti lua tac-tu alocatia. habar n-ai ce-i civilizatia,
nu faci decat sa-mi arati ca si tie iti lipseste educatia.
prejudecatile aduc prejudicii, de aia sunt cat se poate de selectiv,
cantarind cu psihologia unui detectiv, c-am psihologie de colectiv
ce-mi asigura accesul la arme si efectiv. da' nu m-am atins de ele preventiv
si in definitiv nici n-a fost nevoie de ele efectiv. destul ca le folosesc altii excesiv
si respectivii ne reprezinta, d-aia sunt atat de suspicios si depresiv...
ma simt neputincios si defensiv asteptand momentul decisiv
in care iesim din cercul vicios si ne trezim zguduind un regim prejudicios si represïv.

3 comentarii:

  1. cat d realiste pot fi versurile astea...din pacate...:|

    RăspundețiȘtergere
  2. ... pune-l si pe Madalin sa iti comenteze pe blog :) .. sa zicem k Cedry2k nu e preferatul meu da' are imaginatie ;)) ..

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevarate versuri.Le are Cedry2k cu asa ceva.Continua sa scrii!!.Baftá.

    RăspundețiȘtergere