marți, 10 noiembrie 2009

Doar nishte vise

Stiti...undeori stau si ma gandesc cum ar fi daca viata ar incepe invers.Oare cum ar fi daca ne-am naste batrani si treptat am intineri,cu siguranta ar fi mult mai placut:dintr-un azil de batrnani te-ai trezi acasa alturi de copii si nepoti bucurandu-te de pensie ca un om normal,mai tarziu vei avea un serviciu unde vei fi bine platit si foarte respectat.Cu trecerea timpului vei divorta de o femeie necunoscuta fara sa regreti si sa stii cine e de vina.Termini cu munca si incepi facultatea unde te vei indragosti de femeia de care tocmai ai divortat.Liceul il savurezi inconjurat de tentati si plin de nopti cu pacate.Spre final vei auzi o voce calda si vei simti o mangaire calda care va fi alaturi de tine .Si ca totul sa fie perfect cand vei disparea nimeni nu ar mai fi trist.
Parerea mea este ca viata ar fi mult mai placuta daca s-ar desfasura in acest mod.
Voi ce credeti?




(Ascultati:C.I.A-Univers invers)

6 comentarii:

  1. Cam asa ar fi bine.....dar nu se poate din pacate..

    RăspundețiȘtergere
  2. ... lol ... ce original ... :) ... :X .. E cea mai marfa chestie de pe blogul tau :x :* ... Sunt mandra de tine >:D< :) ... Dar trebuie sa te contrazic :) ... Sorry .. >:D< .. Fiecare cu parerea lui .. ~

    RăspundețiȘtergere
  3. hmm...ar fi dragutz in anumite situatii dar din pacate " Doar niste vise"...

    RăspundețiȘtergere
  4. Super marfa...Nush ce sa sp...Cred k ar fi putin aiurea..Totusi,marpha:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Dupa mine viata e inutila, nu sunt sinucigas dar nici nu-mi pasa daca mor eu sau aproapele meu, pana la urma toti murim, viziunea mea e rar impartasita, see Schopenhauer :), bafta

    RăspundețiȘtergere
  6. Ia te uita ce creativ si visator s`a facut baiatu` ;;)
    Las k`i bun:>
    >:D<>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere