marți, 10 noiembrie 2009

-------t0t niste rime--------


Nu stiu daca fac bine ce fac
Dar cu siguranta stiu pentru cine o fac
O fac pentru cei ce sunt ca mine
Cei care au mare ura pe tine
Si cand vorbesc de tine ma refer la voi
La voi toti ce va bateti joc de noi
Ca de mici ne chinuiti
Ne mintiti ca voi munciti
Cand defapt stati si dormiti
Dar toti bani la timp primiti.

Eu spun ca ne-am saturat
Poate voi va-ti plictisit
Cat timp sunteti la furat
Aveti timp sa va ganditi
Trebuie sa ne-ascultati
Rimele sa le cititi
Legile sa le schimbati
Daca vreti sa mai traiti

Pentru voi tara-i o joaca
Dar arata ca o groapa
Din pacate groapa-i mare
Si nu vedem nici un soare
Sa va zic ca sa plecati?
Poate ca ma exilati
Da va spun sa stiti akum
Ca v-as trage cate un pumn.
De raman singur pe drum
Ma doare in p--a oricum
Ca nu-s ca majoritatea
Sa-mi placa celebritatea
Mie nu-mi place nici cartea
Da ma ajuta...sa-mi iau partea

7 comentarii:

  1. ... Sa vedem :-? .. Incearca versuri mai lungi .. :) .. Rimele sunt bune .. si mesajul .. :* .. Keep it this way .. >:D< :x

    RăspundețiȘtergere
  2. emi spune ca'i plac versurile tale ...ai talent bravo colegutzu meuuuuuu>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. bv dany :P esty tare :>

    reusite rime :)

    RăspundețiȘtergere
  4. bate-i la fund pe astia care nu ne respecta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmmm....esti bun imi place continua si poate ai sanse sa faci ceva cu astea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Tara noastra numita groapa de gunoi
    De occident si orient batjocoriti suntem noi
    Cei ce-au ales puliticieni ieri regreta azi
    Cale de-ntors nu mai e si pierdem haz
    Ca prin transee luptam toti dar in zadar
    Ei se tem de noi si spun ca nau habar
    Dau pace la toti adeptii rezistentei
    Mai bagati niste versuri din inima esentei.

    RăspundețiȘtergere